felt og file navv
Fra : Jørgen

Dato : 29-01-09 17:17

I min gamle office kunne jeg få en sti frem i mine dokumenter, på
følgende måder

1.   Gå ind i ”vis” og derefter” sidehoved” og Sidefod
2.   Opret sidefod
3.   Gå ind i” indsæt” og” felt” og find ”file name” og sæt flueben ved
føj stil til file navn
4.   Så kommer navn og stien til syne i sidefoden, hvis det er en ikke
gemt, skal den gemmes og der efter venstre klikke på linjen hvorefter
man trykker på ”opdater”

hvordan gør jeg det i den nye udgave af office? (vista)

fra
Jørgen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-01-09 19:54

Den 29 jan 2009 skrev Jørgen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> linjen hvorefter man trykker på "opdater"
>
> hvordan gør jeg det i den nye udgave af office? (vista)

http://tortoiseshell.net/coffeebreak/blog/index.php/67/how-to-add-the-filename-and-path-to-a-word-2007-document.html

Lars Klintholm

Fra : Jørgen

Dato : 30-01-09 08:33

> http://tortoiseshell.net/coffeebreak/blog/index.php/67/how-to-add-the-filename-and-path-to-a-word-2007-document.html

Tak for hjælpen.
Selv om jeg absolut ikke er en ørn til udenbys, gik det efter en del forsøg
fra
Jørgen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-02-09 22:41

Den 30 jan 2009 skrev Jørgen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Tak for hjælpen.

Velbekomme

> Selv om jeg absolut ikke er en ørn til udenbys, gik det efter en
> del forsøg

Jeg regnede med at det var til at finde ud af, når der nu var
skærmbilleder med som forklaring

Ellers er det beskrevet på dansk i en tidligere tråd i word-gruppen:

http://groups.google.com/group/dk.edb.tekst.ms-word/msg/1a1ae056b3cd39c8

Lars Klintholm