Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop- find en farve?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-01-09 17:49

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe? Jeg ved at man i photoshop kan finde en farve i
et andet billede end det som er åben i photoshop, f.eks. et fra en
hjemmeside. Men jeg kan ikke huske hvordan man gør.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ole V Jensen

Dato : 25-01-09 18:34

Jørgen Nielsen <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe? Jeg ved at man i photoshop kan finde en farve i
> et andet billede end det som er åben i photoshop, f.eks. et fra en
> hjemmeside. Men jeg kan ikke huske hvordan man gør.

Hvis du vælger pipetten og så klikker og holder, så kan du køre udenfor
dit dokument og samle farver op.

mvh
Ole-J

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-01-09 19:03

"Ole V Jensen" <not@available.dk> wrote in message
> Hvis du vælger pipetten og så klikker og holder, så kan du køre udenfor
> dit dokument og samle farver op.

Hej Ole.

Det var lige det jeg ikke havde prøvet. Prøvede ellers med shift og alt og
ctrl.
Tak for hjælpen ,-)

--
Lidt billeder www.jbsn.dk