Lightbox ++, kan ikke få det til at virke.~
Fra : Anders Pedersen

Dato : 24-01-09 17:10

Hej alle.

Ville meget gerne have lidt hjælp med at få dette javascript til
at virke.

Nogen venlige sjæle?

Jeg har et link til det.
Pga der bruges en del filer til det.

http://aecp.dk/galleritest/index.php

Med venlig hilsen Anders Pedersen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Pedersen

Dato : 24-01-09 17:26

Anders Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Hej alle.
>
> Ville meget gerne have lidt hjælp med at få dette javascript
> [...]

Må nok hellere lige tilføje, at jeg har scriptet her fra:
http://htx.unv.eucsj.dk/htxelev/miba-4/Studietur/billeder/billede
r.html

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 18:09

On 24 Jan 2009 16:26:27 GMT, Anders Pedersen
<pedersen-anders@hotmail.com> wrote:

>Må nok hellere lige tilføje, at jeg har scriptet her fra:
>http://htx.unv.eucsj.dk/htxelev/miba-4/Studietur/billeder/billede
>r.html

Det ser ud til du har de gamle js filer og bruger den ny komando, så
opdater dine js filer, de kan hentes her
http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/

Husk at lave din sti rigtigt, du skriver
<script src="js/scriptaculous.js" type="text/javascript"></script>

Men skal være
<script src="js/scriptaculous.js?load=effects,builder"
type="text/javascript"></script>

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-02-09 19:15

> [...]

> Men skal være
> <script src="js/scriptaculous.js?load=effects,builder"

Mange tak for hjælpen, og det virker også nu..