Fprintf problem
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 21:04

Hej,

Nogle der kunne hjælpe med dette:

Jeg poster et link for bedre forståelse, da det er posted på compilerens
forum, uden svar :(

http://www.keil.com/forum/docs/thread14064.asp

Kasper

Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 27-01-09 12:28

Hej Kasper.

Har du tænkt på at fprintf og kumpaner arbejder med C strenge som er nul
terminerede.
Det vil sige at den første nul byte i filen får fprintf til at standse
udskrivningen.
Hvis du vil være sikker på at skrive alle 20 byte uanset indhold, så bør du
benytte fwrite i stedet.

mvh Jesper Wolf Jespersen

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 17:06

"Jesper Wolf Jespersen" <Ingen@overhovedet> wrote in message
> [...]
> udskrivningen.
> Hvis du vil være sikker på at skrive alle 20 byte uanset indhold, så bør

Hej,

Det er sandt, men det var en txt fil jeg selv havde lavet uden '0'...
Lige pludselig kom det til at virke som jeg mente det skulle uden jeg vidste
hvad jeg fik lavet.. :(

Kasper