? om cookies
Fra : Mikkel45

Dato : 23-01-09 20:14

Hej
Hvis brugeren skifter sprog i en menu eller lign, vil jeg jo gerne have at
siden også åbner i samme (valgte)sprog næste gang.
Skal jeg så have programmeret noget ind så der bliver lagt noget cookies på
brugerens computer

Mvh
Peter M.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-01-09 21:06

"Mikkel45" <ingen@mail.dk> wrote in

> [...]
> have at siden også åbner i samme (valgte)sprog næste gang.
> Skal jeg så have programmeret noget ind så der bliver lagt noget

Det vil være den oplagte løsning i hvert fald. Hvis brugeren logger ind på
din side kan du også gemme det på serveren så den ved hvilket sprog den
skal levere til brugeren når vedkommende er logget ind.