En slags kontrolpanel ?
Fra : Mikkel45

Dato : 23-01-09 18:47

Hej
Jeg er ved at bygge en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have at brugeren
(klienten) skulle kunne ændre linket på knapperne, og også kan ændre navnet
på knappen.
Hvordan gør jeg det ?
Jeg bruger web developer

Mvh
Peter M.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-09 01:41

Mikkel45 skrev:

> Jeg er ved at bygge en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have at brugeren
> (klienten) skulle kunne ændre linket på knapperne, og også kan ændre navnet
> på knappen.

Du er nødt til at fortælle noget mere. Vi har ikke en
jordisk chance for at vide, hvilke knapper du taler om. En
nærmere beskrivelse og gerne en prøveside vil øge chancerne
for et brugbart svar betragteligt. Se også denne side:
http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk