Andet multimedie
bentjuul 3670
Flammer
Fra : Hagar

Dato : 23-01-09 17:37

Hej i gruppen

Hvordan og med hvad laver man flammer som dem på denne side ?
http://www.gfoclan.dk/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=188&start=0

Hagar

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-09 17:50

Hagar <nogo31@hotmail.com> wrote:

> Hej i gruppen
>
> Hvordan og med hvad laver man flammer som dem på denne side ?
> http://www.gfoclan.dk/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=188&start=0
>
> Hagar

Photoshop har en sådan effekt.

M.

Fra : Hagar

Dato : 23-01-09 19:14

> Photoshop har en sådan effekt.
>
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Kunne du ikke løfte sløret for hvad denne effekt hedder, for nu har jeg haft
Photoshop siden den hed 4.0, og jeg syntes ikke jeg er stødt på det nogen
steder ?

Hagar

Fra : Max

Dato : 23-01-09 20:04

Hej Hagar

> Kunne du ikke løfte sløret for hvad denne effekt hedder, for nu har
> jeg haft Photoshop siden den hed 4.0, og jeg syntes ikke jeg er stødt
> på det nogen steder ?

Måske du kan finde noget du kan bruge her ?

http://www.rnel.net/search/photoshop/flame-tutorials-1

--
Mvh Max

Fra : Lars

Dato : 15-02-09 20:35

Hagar skrev:
> Kunne du ikke løfte sløret for hvad denne effekt hedder, for nu har jeg haft
> Photoshop siden den hed 4.0, og jeg syntes ikke jeg er stødt på det nogen
> steder ?

Det eksempel du giver ser ekstremt realistisk ud .. muligvis er der tale
om brug af 3D programmer (som som 3ds max eller Maja) hvortil der findes
super realistiske flamme simulationer.

Til photoshop synes jeg at det er svært at få det helt så realistisk,
men her et udmærket eksempel på en fremgangsmåde:

http://photoshoptechniques.com/texp/fireptk.php

Lars

Fra : Hagar

Dato : 15-02-09 21:41

> [...]
>
> Til photoshop synes jeg at det er svært at få det helt så realistisk, men
> her et udmærket eksempel på en fremgangsmåde:

Se, det er noget der rykker, nu har jeg noget at give mig i kast med. Tak
for linket.

Hagar