hvilket bundkort kan i anbefale til proble~
Fra : jagge

Dato : 21-01-09 19:53

jeg har haft en masse probelmer med et et sæt jeg skulle bygge en pc af
til min far.

Jeg har som tidligere nævnt bygget præcis samme maskine til mig selv
uden et eneste problem men nu understøtter bundkkortet pludselig ikke
procesoren selvom dette bliver angivet på deres site.... Anyways vi har
opgive kampen med forhandleren.

Så vi skal have købt et nyt. Forhandleren tilbyder nu et andet kort som
de garantere vil køre med processoren. En bios opdatering er åbenbart
påkrævet men det vil de gøre uden beregning. Finder det lidt underligt.
Har checket kortet ud på edbpriser og her er der åbenbart nogen som har
haft problemer med kortet og ram af forskellige typer og det gør mig
meget mistænkelig. Får nu den tanke at det nok er en type der er
vanskelig at komme af med for dem pga dette... På den anden side
garanterer de at det passer sammen.

Men hvilke kort vil i anbefale til en e8400 core2 duo ?? Der må meget
gerne være firewire på det. Det ALLER væssentligste er at det bare
spiller og normalt er let at sætte op. Helst skal det meste
autodetekteres.....

Hvordan sikrer man sig 100% at stumper bare kan fungere sammen. Jeg kan
jo ikke gøre andet end at købe den rigtige sokkel men det hjalp mig jo
ikke sidst. Derfor er jeg lidt fristet af det kort forhandleren
garanterer virker, men de nævnte ram problemer gør mig loren.

Kortet kan anbefaler er

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=449059&Bedom=true

Håber nogen kan hjælpe.

MVH

Jakob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-01-09 22:03

jagge wrote:

> Håber nogen kan hjælpe.

Hvad skal maskinen bruges til?

Jesper Poulsen

Fra : jagge

Dato : 21-01-09 23:14

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> wrote:

> Hvad skal maskinen bruges til?

Alt, inkl gaming. Der skal helst være firewire, og så skal det være til
Sata drev og diske men det er alt vel nu. Godt onboard lyd vil være
godt.

venlig hilsen

Jakob

Fra : Blur T