Ms office 2003
Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-01-09 18:20

Hej Ng.

Jeg kører 2003 pakken, både hjemme og på job, men de reagerer ikke helt
ens..

Når jeg åbner word, eller Excel, kommer der en menu i højre side, hvor jeg
kan se de 9 senest åbnede dokumenter / regneark.

Hjemme, er det altid det senest åbnede der står øverst på listen, sådan er
det ikke på jobbet, det er som om den ikke opdaterer, når et dokument /
regneark genåbnes. Jeg kan ikke finde et sted at trimme det..
Any one?

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-01-09 19:48

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:497607d1$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> det ikke på jobbet, det er som om den ikke opdaterer, når et dokument /
> regneark genåbnes. Jeg kan ikke finde et sted at trimme det..
Måske du mener det her?
I word og Exc / Funktioner / Indstillinger / Generelt
Vis seneste åbne filer og 9. stk er vist max.
mvh / Bc

Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-01-09 20:40

Bjarne Chr <Bc@Bc.invalid> wrote:

> Måske du mener det her?
> I word og Exc / Funktioner / Indstillinger / Generelt
> Vis seneste åbne filer og 9. stk er vist max.

Ja det er de 9 stk. max jeg henviser til...
Lad os sige jeg har:

doc 1
doc 2.
doc 3
doc 4
osv. liggende i listen

Hvis jeg så senere åbner doc 3, så har det stadig samme placering på
listen - på min arbejds PC, hvor i mod på min hjemme PC, vil doc 3 stå
øverst da det er senest åbnet..

Jeg vil gerne have min arbejds PC til også at smække det senest åbnede
øverst, i stedet for at beholde placeringen nede i listen.. Det er som om
listen kun opdateres, når der kommer nye doc. / ark. til. ikke fordi der
genåbnes..

Fx. er der et regneark jeg åbner hver morgen efter at have bootet PCen på
mit arbejde, det ark ligger konsekvent et stykke nede på listen..

what to do?

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Bjarne Chr

Dato : 21-01-09 17:44

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4976288d$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Fx. er der et regneark jeg åbner hver morgen efter at have bootet PCen på
> mit arbejde, det ark ligger konsekvent et stykke nede på listen..

I don't know
Kan det ha' noget at gøre med at dine filer evt. ligger på et
netværksdrev på dit arbejde?
Bc

Fra : Petersen_Michael

Dato : 21-01-09 23:33

Bjarne Chr <Bc@Bc.invalid> wrote:

Hej Bjarne

> I don't know
> Kan det ha' noget at gøre med at dine filer evt. ligger på et
> netværksdrev på dit arbejde?

Jeg har selv tænkt den tanke..
Nogle filer ligger på min arbejds PC, og andre ligger på serveren..
Hmm.. jeg må enten finde en system ansvarlig, eller lære at leve med det,
herregud jeg er på fast hyre, så fordi det tager lidt længere tid at finde
en fil, so what *B*

Tak for din interesse i mit problem

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Bjarne Chr

Dato : 22-01-09 18:58

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4977a2b4$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> herregud jeg er på fast hyre, så fordi det tager lidt længere tid at finde

Du kunne jo også lægge filen / filerne ud på skrivebordet som genvej.
mvh
Bc

Fra : Petersen_Michael

Dato : 23-01-09 16:15

Bjarne Chr <Bc@Bc.invalid> wrote:

> Du kunne jo også lægge filen / filerne ud på skrivebordet som genvej.
> mvh
> Bc

Det vil jeg teste på mandag

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 30-01-09 00:42

Bjarne Chr <Bc@Bc.invalid> wrote:

> Du kunne jo også lægge filen / filerne ud på skrivebordet som genvej.
> mvh

Det giver ingen forskel med en lokalt placeret genvej..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Bjarne Chr

Dato : 30-01-09 06:45

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:49823ecb$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det giver ingen forskel med en lokalt placeret genvej..
>

> --
> Med venlig hilsen
> Michael Petersen
> Residerende i Nyborg
Godt du er på fast løn
Bc

Fra : Petersen_Michael

Dato : 31-01-09 19:01

> Godt du er på fast løn

Jeps, nu er der så sket et eller andet på min hjemme PC, så den heller ikke
sætter nyst åbnede fil øverst.. Jeg fatter nada..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg