Blokering af IP adresse
Fra : Henrik Soelberg

Dato : 19-01-09 18:02

Hejsa.

Nogen der ligger inde med kode til hvordan man udelukker én
bestemt ip-adresse fra at besøge en hjemmeside?

Jeg har en hjemmeside og der er én bestemt ip-adresse jeg ønsker
udelukket fra at kunne se siden.

Mit hotel understøtter desværre hverken PHP eller ASP.

Jeg har undersøgt det meste af nettet men altså uden brugbart
resultat :(

Mange venlige hilsner
HenrikSoelberg.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-01-09 18:57

Henrik Soelberg skrev:

> Nogen der ligger inde med kode til hvordan man udelukker én
> bestemt ip-adresse fra at besøge en hjemmeside?

Er det siden i din signatur? I så fald kan jeg se, at
webhotellet bruger Apache som webserver. Tjek, om du har
mulighed for at rette i .httaccess - eller om du har
mulighed for at forbyde ip-adresser i kontrolpanelet hos
Wannafind.

> Mit hotel understøtter desværre hverken PHP eller ASP.

Hvis du ikke har mulighed for at bruge .htaccess, kan du
overveje at tilkøbe muligheden for php eller asp, eller du
kan skifte til et webhotel, hvor understøttelse af den slags
er med i de billige abonnementer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Henrik Soelberg

Dato : 19-01-09 19:08

Jeg takker & bukker :) Tager lige kontakt til Wannafind med det
samme.

Endnu en gang. Mange tak :)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-01-09 18:57

Du kan også gøre det med CGI hvis det er støttet. Ellers er det ikke
muligt, det kan ikke gøres clientside.

Regards Jens Peter Karlsen