HTML Editor
Fra : Anders M

Dato : 16-01-09 23:08

Hej..
Er der nogen der kender en editor ligesom den blogger.com
eksempelvis har, hvor man kan redigere i html og direkte tekst.
Der skal også være en menubar hvor man kan trykke på fed etc.
MVH Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jensen

Dato : 17-01-09 10:40

Anders M wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> eksempelvis har, hvor man kan redigere i html og direkte tekst.
> Der skal også være en menubar hvor man kan trykke på fed etc.

Jeg benytter mig af FCKeditor når jeg skal bruge sådan noget.

Fra : Steffen Nørregaard

Dato : 17-01-09 11:21

Martin Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Jeg benytter mig af FCKeditor når jeg skal bruge sådan noget.

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne
Jeg bruger den danske html editor Stones webwriter
Du kan downloade den her: http://www.webwriter.dk/download.htm

Fra : Leif Neland

Dato : 19-01-09 15:30

"Steffen Nørregaard" <steffen@stilnor.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger den danske html editor Stones webwriter
> Du kan downloade den her: http://www.webwriter.dk/download.htm

Der efterlyses en editor, der kan lægges ind på en webside, så man kan
redigere indhold i et tekstfelt med formattering.
Dette er FCKeditor.

Ikke en editor, der bruges til at redigere kildekoden. Som Stones webwriter.

Hvis jeg altså har forstået trådstarteren korrekt.

Leif