Andet multimedie
bentjuul 3670
Link indlejret i flash fra Illustrator
Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-01-09 14:22

Har produceret et banner i Illustrator og eksporteret til flash-fil.
Webmanageren beder om en flash-fil, hvor det henvisende link er
indlejret i selve filen.
Kan det laves i min Illustrator-fil?

/Preben
--
The crazy ones, who think they can change the world
- are the ones who do.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 10-02-09 15:02

Jeg tror ikke, at man kan lave det direkte i Illustrator.
Jeg har lige været på Flash-kursus, hvor vi skulle lave link på et banner.
Der var vi nødt til at lave et lag med actionscript i Flash-filen, hvori
linket skulle defineres.

Men du kan importere fra Illustrator (og i øvrigt også Photoshop) til Flash
og arbejde videre derfra.

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen