Hvordan får jeg værdien af TAB ud på siden~
Fra : Linda Møller

Dato : 13-01-09 10:16

Jeg har en side hvor jeg viser udtræk fra databasen separeret med
";" - en linie for hver række.

Jeg har brug for at kunne lave samme side separeret med
tabulering, så der kan laves en Copy af linierne, der så kan
pastes direkte i et excel-ark.

Udseendet af siden er stort set ligegyldigt, men er det
overhovedet muligt at få vist noget som Excel senere fortolker
som en tabulering?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Johansen

Dato : 13-01-09 14:13

Linda Møller wrote:

> [...]
>
> Udseendet af siden er stort set ligegyldigt, men er det
> overhovedet muligt at få vist noget som Excel senere fortolker

markering i IE, samt copy/paste blive direkte overført til Excel.

Stig Johansen

Fra : Linda Møller

Dato : 13-01-09 16:34

Super - det virker fint - tak...

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-09 20:02

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse

> markering i IE, samt copy/paste blive direkte overført til Excel.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Som et lille supplement til ovenstående:
Hvis du tilføjer
<% Response.ContentType = "application/vnd.ms-excel" %>
før din HTML sektion, får du tabellen vist direkte i et excel-vindue i
browseren.
Det er måske ikke en fordel lige i dette tilfælde, men kan nogle gange være
det.

mvh
Finn

Fra : Linda Møller

Dato : 21-01-09 16:02

Elmgaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> browseren.
> Det er måske ikke en fordel lige i dette tilfælde, men kan nogle gange være

Super - det kan jeg rigtig godt bruge...