Hvad er nyest?
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 13:55

Hvilken rækkefølge kom disse Office-pakker i (nyeste først):

1) Office Professional Edition 2003 DK
2) Office XP Professional DK
3) Office 2000 Premium DK (fylder 2 CD-rom)

Sådan som de er listet?

Mvh Martin

Fra : jos

Dato : 10-01-09 16:45

Martin wrote:
> [...]
>
> 1) Office Professional Edition 2003 DK
> 2) Office XP Professional DK
> 3) Office 2000 Premium DK (fylder 2 CD-rom)

Jeg mener det er omvendt!
Jeg mener også at 1 og 2 "er den samme" forstået på den måde, at jeg bruger
samme kode til begge skiver.
finn

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 17:37

jos wrote:

> Jeg mener det er omvendt!
> Jeg mener også at 1 og 2 "er den samme" forstået på den måde, at jeg
> bruger samme kode til begge skiver.
> finn

Office XP Professional DK er 2002

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-01-09 00:07

"jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg mener det er omvendt!
> Jeg mener også at 1 og 2 "er den samme" forstået på den måde, at jeg
> bruger samme kode til begge skiver.
> finn

Du ramte så forkert med det hele
Som Just skriver er xp identisk med 2002 versionen og de er kommet i den
nævnte rækkefølge, hvor nyeste er øverst og ældst nederst.

Kurt

Fra : Lars E. P.

Dato : 11-01-09 08:52

Sun, 11 Jan 2009 00:06:46 +0100, skrev "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> :

> [...]
>Som Just skriver er xp identisk med 2002 versionen og de er kommet i den
>nævnte rækkefølge, hvor nyeste er øverst og ældst nederst.

Jamen, hvis den nyeste er øverst og den ældeste er nederst, så står de
da også i omvendt rækkefølge

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-09 22:40

Lars E. P. wrote:
> Jamen, hvis den nyeste er øverst og den ældeste er nederst, så står de
> da også i omvendt rækkefølge

Hehe forvirringen er total...