Hvordan gemmer jeg tegnet for tommer i dat~
Fra : Linda Møller

Dato : 07-01-09 14:27

Nok dagens nemme, men jeg kan ikke finde en løsning da jeg ikke
kan finde ud af at søge på det...
På min ASP-side har jeg et textarea hvor kunden kan indtaste
oplysninger om sit værktøj, og disse oplysninger gemmer jeg i
databasen.
Det går fint, indtil beskrivelsen indeholder tommer. Når kunden
indtaster tomme-tegnet (de dobbelte gåseøjne over 2-tallet),
ignoreres alt efter tegnet, så beskrivelserne bliver lidt
amputerede...
Nogen der kender en løsning?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Linda Møller

Dato : 07-01-09 15:32

Linda Møller wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Nok dagens nemme, men jeg kan ikke finde en løsning da jeg ikke
> kan finde ud af at søge på det...
Så fandt jeg ud af det...