FrontPage side
Fra : Ewan Thorndal

Dato : 05-01-09 19:06

Hej NG

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har en side som ikke vil komme på min hjemmeside når jeg har udgivet
den.
www.ewanp.dk under "hvem er vi og i Vores hus have.

Men den kan godt vises i programmet når jeg trykker på hyperlink, men det
vil ikke når jeg vil have den vist i hyperlink.

Håber der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg skal lede efter fejlen.

Hilsen
Ewan

Fra : tobi

Dato : 06-01-09 17:56

Hvad er det for et link der ikke virker/ hvor burde det være?

Tom

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-09 18:48

tobi wrote:
> Hvad er det for et link der ikke virker/ hvor burde det være?

Læs hvad manden skriver:

"Hvem er vi" og "Vores hus have"

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-01-09 13:08

<Just> skrev i en meddelelse

> Læs hvad manden skriver:
>
> "Hvem er vi" og "Vores hus have"
Det er en fin besked, men linket virker jo.

Så derfor er mit spørgsmål også hvilket link, eller er det fordi du ikke se
det du gerne ville på. "Vores hus have"???

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 07-01-09 18:51

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:49649b39$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> <Just> skrev i en meddelelse

> Det er en fin besked, men linket virker jo.
>
> Så derfor er mit spørgsmål også hvilket link, eller er det fordi du
> ikke se det du gerne ville på. "Vores hus have"???
Det er vist det sidste billede i serien, der driller. Hvis man kører
serien eller vælger sidste billede kommer der en fejlmelding. Hvis man
trykker på tommelneglen til venstre er der ikke noget galt. Er det ikke
URL'en, der er forkert?

--
Henning
Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-01-09 23:44

Jo det er URLen der er forkert ret den til det rigtige i de to
tilfælde så kører det.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : tobi

Dato : 07-01-09 16:31

<Just> skrev i en meddelelse
> tobi wrote:
>
> Læs hvad manden skriver:
>
> "Hvem er vi" og "Vores hus have"

?

Tom

Fra : Ewan Thorndal

Dato : 23-01-09 20:44

Hej Igen
Her er linierne, jeg har lavet om på URL ="huset/haven/index.html">vores
hus, men jeg kan ikke få den ud på hjemmesiden,
jeg har prøvet at slette den på serveren, men det hjalp ikke.
Er der nogen der bor i nærheden af Hammel

Ewan

hus</a> og
have</font></p>

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 23-01-09 21:04

> [...]
> hjemmesiden,
> jeg har prøvet at slette den på serveren, men det hjalp ikke.
> Er der nogen der bor i nærheden af Hammel

Hej Ewan
Måske har du misforstået noget. Der er URL'en til billedet, som
fejlvises, der er forkert, ikke URL'en til siden. Jeg bor langt fra
Hammel og kan ikke gennemskue koden.
God arbejdslyst
Henning