struct kreditkort
Fra : Tomas .

Dato : 04-01-09 21:33

Hej alle

Når man anvender sit dankort eller andet betalingsmiddel, så ligger
alle oplysninger jo gemt i en struct. Men hvilke oplysninger er det,
der ligger her? Er der ikke en, som har en oversigt eller et link til
hvilke data, der ligger heri?

--
Mvh.

Tomas

Fra : prog

Dato : 07-04-09 13:24

alle oplysninger
jeg tro kun det er de info some du kan se på dit kort kunto mm
de info bruges til at fine dig i en data base så kan de se vor mage kr.
du har mm der står ikke vormage Kr. du har i banken :)

Fra : Benny Andersen

Dato : 13-04-09 01:52

On 7 Apr., 14:23, prog <b...@a.dk> wrote:
> [...]
> de info bruges til at fine dig i en data base så kan de se vor mage kr.
> du har mm der står ikke vormage Kr. du har i banken :)

Det tror jeg du har ret i - i hvert fald hvad angår magnetstriben. På
chippen må der jo være lidt mere - mange af de nye billigere dankort
terminaler er ikke opkoblet konstant, men opkobler blot ved
lukningstid og overfører alle dagens transaktioner - sådan en dankort
terminal er i stand til, på egen hånd alene, at 'spørge' chippen: er
dette den rigtige pinkode?
--
Benny