Dynamisk indhold via MySQL
Fra : Uffe Larsen

Dato : 30-12-08 23:43

Hej NG..
Jeg er ved at lave et bruger system, med en administrations promt
og bruger sider..
Jeg har følgende punkter i min tabel:
ID
Brugernavn
Password

det jeg gerne vil er at lave endnu en, hvor der står tekst,
personeligt for hver bruger. Fra administrations panelet skal man
kunne administrere teksten.

Håber nogen kan hjælpe..

MVH Uffe Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jensen

Dato : 31-12-08 14:12

Uffe Larsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> det jeg gerne vil er at lave endnu en, hvor der står tekst,
> personeligt for hver bruger. Fra administrations panelet skal man

Jeg ville tilføje et felt til den tabel du har brugernavn og
password i.