Juleaften ??
Fra : John T.

Dato : 24-12-08 17:59

Sidder der nogle alene i aften ?
Ring: 4061 1909
I er velkommen !
John og Lsa

Fra : John T.

Dato : 24-12-08 18:21

"John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Sidder der nogle alene i aften ?
> Ring: 4061 1909
> I er velkommen !
> John og Lsa

Glemte:
Vi bor ved Næstved !!
John

Fra : J W Nielsen

Dato : 25-12-08 11:41

"John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Sidder der nogle alene i aften ?
> Ring: 4061 1909
> I er velkommen !
> John og Lsa
Hatten af for sådan et tilbud... det er flot af jer
Glædelig jul
/Jørgen

Fra : John T.

Dato : 25-12-08 12:56

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hatten af for sådan et tilbud... det er flot af jer
> Glædelig jul
> /Jørgen

Tak for din respons, men der kom ingen !
Hilsen John

Fra : Charlotte

Dato : 05-01-09 11:55

> Tak for din respons, men der kom ingen !
> Hilsen John

Hej John

Utrolig flot - men årsagen til den manglende respons er jo nok, at det ikke
er sikkert, at der sidder ensomme og skriver i dette medie på denne tid -
jeg tror nu at du havde fået respons hvis du feks havde skrevet nogle dage
inden jul

Håber i alligevel havde en god jul og kom godt ind i 2009

Hilsen Lotte

Fra : -=JF=-

Dato : 05-01-09 21:16

Charlotte skrev:

> er sikkert, at der sidder ensomme og skriver i dette medie på denne tid -
> jeg tror nu at du havde fået respons hvis du feks havde skrevet nogle dage
> inden jul

Det tror jeg at du har meget ret i!
Hvis jeg skulle være alene en juleaften, ville jeg nok sidde og spise
foran fjernsynet på det tidspunkt da John T. skrev... Når maden var
fordøjet og filmen var færdig og man evt. kom på usenet, ville det nok
være for sent at reagere på invitationen.

Men ja! Det var et godt initiativ. Hvorfor kede sig alene, når man kan
hygge sammen?

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : Dan

Dato : 06-01-09 16:15

Hej John og Lisa,

Godt initiativ, men en lille opfordring: Påske?

/Dan

Fra : Marianne

Dato : 07-01-09 01:09

> Godt initiativ, men en lille opfordring: Påske?

Tanken er fin, men er der virkelig nogen, som holder påske??? Er med på, at
man i nogle familier har traditioner, men mon ikke det mere er
familietraditioner end påsketraditioner. Til jul er det meste af samfundet
gearet op til højtiden, og det er vel det, der er problemet, mere end selve
helligdagene.

Blot nysgerrig

mvh
Marianne

Fra : Dan

Dato : 07-01-09 23:54

> [...]
> familietraditioner end påsketraditioner. Til jul er det meste af samfundet
> gearet op til højtiden, og det er vel det, der er problemet, mere end

Jeg er fuldstændig enig i dig med at det handler om traditioner. Jeg
overvejede for nogle år siden at flytte gaveræset til den 24. januar
(januarudsalget), men blev nedstemt.

/Dan