Cacharel LOU LOU Deodorant
Fra : Thomas Hauritz

Dato : 18-12-08 20:57

Hej alle sammen, er der nogen der ved hvor man kan købe denne deodorant:
Jeg har fundet parfumén men det er ikke denne jeg leder efter, skulle der
være nogen der ved hvor man kan købe den, så men kan få den sendt til
danmark ville jeg være glad for at få adressen, telefon nummer, websted osv.

Og Rigtigt glæde Jul til Alle..
CACHAREL Lou Lou 150ml Deodorant

--
Venlig Hilsen

Thomas Hauritz

--
Venlig Hilsen

Thomas Hauritz

Fra : Nana

Dato : 19-12-08 19:30

"Thomas Hauritz" <villyx@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være nogen der ved hvor man kan købe den, så men kan få den sendt til
> danmark ville jeg være glad for at få adressen, telefon nummer, websted

Googlesøgning, som du selv kan fedte med:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=cacharel+lou+lou+deodorant&meta=

Og links til et par sider:

http://www.perfumenetwork.com/louloufdsp5.html

http://www.perfumeparadise.ca/shop/product.php?productid=2277&js=n