Et foto fra Frihavnen?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-12-08 11:54

En legekammerat, som jeg ikke har set i næsten to menneskealdre, har
været sød at sende mig en stak billeder. Blandt andet det der ligger
øverst her: http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm

Hun mener det er taget ved Frihavnen i København. Hvad mener gruppen?

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-12-08 18:46

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> skrev :

>Hun mener det er taget ved Frihavnen i København. Hvad mener gruppen?

Prøv at spørg i news:dk.fritid.jernbaner, det skulle være
mærkeligt om der ikke skulle være nogen der, der kan svare på
det.
--
Kerim

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-12-08 19:45

Kerim Ellentoft skrev:

> Prøv at spørg i news:dk.fritid.jernbaner, det skulle være
> mærkeligt om der ikke skulle være nogen der, der kan svare på
> det.

Tak for tipset. Det prøver jeg hermed:

Kan nogen i jerbane-gruppen fortælle mig hvor billedet øverst på denne
midlertidige webside http://www.grandts.dk:80/Temp/temptest.htm er
taget?

Fut: dk.fritid.jernbaner

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 15-12-08 19:30

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> øverst her: http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm
>
> Hun mener det er taget ved Frihavnen i København. Hvad mener gruppen?

I don't think so the station building is too small

see
http://www.tog-billeder.dk/fotos/danmark/dsb/diverse/stationer/1025-21-Frihavn-st-261069.jpg

what is the logoon the cneter of the three oil tanks ?shell

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 15-12-08 19:32

Hugh Watkins wrote:

> [...]
>

> what is the logoon the cneter of the three oil tanks ?shell

see also
http://www.amerikaplads.dk/default.aspx?m=2&i=59

Hugh W