Hvordan spærres et memorystick - effektivt~
Fra : pm

Dato : 16-12-08 01:26

Sidder med en opfindelse, der skal lægges på et memorystik. Tekst og
billeder.

Den skal transportres ud af huset..et par steder, og skulle så nødigt "komme
til andres" kendskab, idet
oplysninger er vitale både opfindelsen, men osse investoroplysninger med
mere. Det er muligt jeg lider
en anelse af paranoia....men vil være så sikker som muligt på, at jeg ved et
uheld mister memorystik.

Ka man låse det effektivt ???

pm

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-12-08 01:48

pm skrev:

> en anelse af paranoia....men vil være så sikker som muligt på, at jeg
> ved et uheld mister memorystik.
>
> Ka man låse det effektivt ???

Tag et kig på TrueCrypt:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-truecrypt.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 16-12-08 19:35

Den Tue, 16 Dec 2008 01:26:14 +0100 skrev pm:
> [...]
> mere. Det er muligt jeg lider
> en anelse af paranoia....men vil være så sikker som muligt på, at jeg ved et

PGP / GPG

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : pm

Dato : 19-12-08 00:42

Tak til både Kim Ludvigsen og Kent Friis..... de to løsninger har jeg kikket
på må prøve dem af

egentlig havde jeg forestillet mig en program liggende lige for som ved
aktivering slettede hele indholdet på
et nanosekund... og de øvrig filer krypterede... for en sikkerheds skyld,
hvis man undlod at starte Sletteprogrammet

Men jeg arbejder videre.. er ikke Ørnen...der ssss Tak igen

pm

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-12-08 17:57

Den Tue, 16 Dec 2008 01:48:18 +0100 skrev Kim Ludvigsen:

> Tag et kig på TrueCrypt:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-truecrypt.php

Nå ja, Kim skal som sædvanlig generere trafik til sine "kopi" sider.

http://www.truecrypt.org/

KE.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 18:08

Karl Erik Christensen har bragt dette til os:

> Nå ja, Kim skal som sædvanlig generere trafik til sine "kopi" sider.

Kim giver en hånd til forståelse af truecrypt, det kan sgu da ikke
genere dig.

--
http://www.projecthoneypot.org/