Problemer med Database connection
Fra : Per

Dato : 22-12-08 13:10

Jeg har et problem med databaseconnection i Dreamweaver MX 2004.
Når jeg arbejder med sitet, ser alt ud til at virke. jeg kan
tilgå databasen og oprette, rette og slette datarecords.
Når jeg imidlertid forsøger at åbne for en "Binding" i
Application vinduet, får jeg denne fejl:

"Unable to retrieve tables from this connection, click on
'Define...' button to test this connection."

Hvis jeg så tester connection som foreslået giver dette ingen
fejl " Connection was made successfully "

Min hjemmeside er opbygget således:

Root.
.
Connections
Database
www - I dette bibliotek ligger asp siderne

Connection filerne er std. Dreamweaver og ser sålees ud:

<%
' FileName="Connection_ado_conn_string.htm"
' Type="ADO"
' DesigntimeType="ADO"
' HTTP="true"
' Catalog=""
' Schema=""
Dim MM_indhold_STRING
MM_indhold_STRING = "Driver={Microsoft Access Driver
(*.mdb)};DBQ="&Server.MapPath("../database/sideindhold.mdb")
%>

Er der nogen der kan hjælpe mig her?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne