Billede med tidsangivelse for visning
Fra : Bo L

Dato : 27-12-08 23:36

Sådan ca

Jeg vil gerne ha´ en kalender, der selv skifter billede månedligt. Mener at
ha´ set en sådan funktion i FP. Bruger nu Expresionweb og kan ikke finde
noget tilsvarende (expresionweb 1. 2éren er på vej))

mvh.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 29-12-08 07:30

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i meddelelsen
> [...]
> at ha´ set en sådan funktion i FP. Bruger nu Expresionweb og kan ikke
> finde noget tilsvarende (expresionweb 1. 2éren er på vej))

Hej
Det burde nok kunne lade sig gøre, men det kræver nok at du enten finder en
kode på nettet eller selv laver en i javascript.
Prøv at se her
http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/billeder_grafik/javascript_slideshow_fader.htm
Den skal nok skrives om til det formål da du vil kun have en ny for hver
måned

Kim

Fra : Bo L

Dato : 29-12-08 15:49

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Den skal nok skrives om til det formål da du vil kun have en ny for hver
Det kigger jeg på, takker