expression web -sprog?
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-12-08 12:09

Mest til Karlsen der fortalte at ovennævnte system ville blive
oversat til dansk i tredje eller fjerde kvartal.
En opringning til Microsoft gav at der ikke var nogen aktuelle
planer om at gøre det, og de undrede sig over hvorfra jeg
skulle have fået den viden.
Er der en god forklaring, Karlsen -og hvis du har ret -hvornår
så?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-12-08 23:46

Du må huske forkert.
Mig bekendt er der ingen planer om at oversætte EW til Dansk.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 28-12-08 15:23

Jens Peter Karlsen skrev:
> Du må huske forkert.
> Mig bekendt er der ingen planer om at oversætte EW til Dansk.

Søsterprogrammet til Expression Web hedder Sharepoint Designer, og
det er oversat til dansk.
Personligt har jeg ikke lagt mærke til nogen forskel mellem de to i
hverken udseende eller menustruktur, så det burde være meget nemt at
oversætte.
Hvis det er vigtigt, at det er på dansk, så kunne man jo købe SD i
stedet for EW.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-12-08 19:59

"Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> være meget nemt at oversætte.
> Hvis det er vigtigt, at det er på dansk, så kunne man jo

jovist - det koster bare en formue i forhold til EW.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 28-12-08 21:53

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i meddelelsen

> jovist - det koster bare en formue i forhold til EW.

Hej Arne - De fulde versioner koster det samme, så vidt jeg kan se.
Muligvis er der forskelle på opgraderingspriser, men begge koster
det samme i mine prislister fra de danske distributører.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-12-08 12:50

> [...]
> kan se.
> Muligvis er der forskelle på opgraderingspriser, men begge
> koster det samme i mine prislister fra de danske

OK- jeg var ellers overbevist om at de knap 3000 kr. en fuld
version af EW blev overgået af SD - jeg syntes at have set
sidstnævnte til en pris af knap 5000, men i hvert fald er det
alt for dyrt.
Opgraderingsprisen for EW har jeg set til under 1000 kr. Og
jeg har ikke set nogen opgraderingsmulighed for SD - ejheller
en pris.
Desuden forekommer det mig at være overkill at skulle
investere i SD når der ikke er nogen danske udbydere mig
bekendt der tilbyder adgang til sharepoint - og da jeg ikke
har brug for det.
Endelig er jeg ikke helt klar over hvorvidt man kan anvende SD
på samme måde som EW UDEN at man har en udbyder der
understøtter Sharepoint - men jeg lader mig gerne belære hvis
du eller andre kan bidrage til at løfte tågernes slør om
dette.

P.t. har jeg FrontPage 2003 med extensions. Spørgsmålet er så
følgende:

1. vil EW subsidiært SD ødelægge de eksisterende extensions
hos udbyderen med FP ext ved upload?
2. er upload noget der sker på samme måde som med FP ext.
således at man kan rette i en side uden at man først skal
hente den pågældende side ind, rette i den og uploade den igen
via en ftp-klient?
3. er der overhovedet en ftp-klient i EW subs. SD?
4. Hvor kan man i øvrigt købe de pågældende produkter? Hos
Zitech? )

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-12-08 19:59

Det må jeg så have misforstået. Beklager.