Kan man placere et "klistermærke" som bill~
Fra : Peter

Dato : 19-12-08 19:39

Hej NG!

Kan man placere et "klistermærke" (billede) med f. eks. følgende tekst:
"Nyhed", "Tilbud" eller lignende så midlertidig blikfang for et nyt (godt)
tilbud som kunden bør få øje på. En gul oval etiket med sort tekst.

Bliver jeg "låst af" andre elementer som i forvejen er på siden eller kan
jeg placere den "frit" og "ubesværet" hvor jeg vil, uden at det får
indflydelse på det nuværende design.

hilsen
Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-12-08 23:03

Du kan bruge CSS til at positionere det hvor du vil.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-12-08 15:40

Peter skrev:
> [...]
>
> Bliver jeg "låst af" andre elementer som i forvejen er på siden eller kan
> jeg placere den "frit" og "ubesværet" hvor jeg vil, uden at det får

http://webdesign101.dk/javascript/eksempel_3.php

Jørgen Farum Jensen