ASROCK P4I65G USB problem? .
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 18-12-08 23:29

Jeg har dette bundkort, men min strømspareskinde er der spænding på hele
tiden, er det rigtigt at dette bundkort lægger spænding ud på USB selv om
computeren er slukket? .
Jeg kører med BIOS version P1.40
/KE Kofod

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 19-12-08 00:23

Jeg fandt i en rodekasse et D-Link USB kort, så nu er dette problem løst! .
/KE.

Fra : Henning Larsen

Dato : 19-12-08 16:17

"KE Kofod / 7100" <dyt@baat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiden, er det rigtigt at dette bundkort lægger spænding ud på USB selv om

Ja, de fleste bundkort har strøm på USB, selv om computeren er slukket.
Løsningen er at afbryde strømmen helt, eller som du selv har fundet ud af,
at bruge et pci-usb-kort.

Henning