Fejl - ASP.NET hjemmeside
Fra : Martin Ploug

Dato : 14-12-08 10:46

Hej

Jeg ved nærmest intet om ASP.NET, men har alligevel
besluttet mig for at prøve at flytte en hjemmeside, der
er lavet i ASP.NET over på et nyt webhotel.
Det nye webhotel er hos www.unoeuro.com.

Jeg er har flyttet mapper og filer over i præcis samme
struktur som det nuværende.

Jeg er allerede løbet ind i problemer. Det er den fejl man får,
når man går ind på http://www.musiklokaler.org/music/ , som
jeg gerne vil have hjælp til.

Har det noget at gøre med en opsætning på webhotellet,
eller hvad er det der går galt?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-12-08 13:19

Martin Ploug wrote:

> Jeg ved nærmest intet om ASP.NET, men har alligevel
> besluttet mig for at prøve at flytte en hjemmeside, der
> er lavet i ASP.NET over på et nyt webhotel.

Problemer med asp.net får du meget bedre hjælp til i den rigtige gruppe:

Erik Ginnerskov

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-12-08 13:22

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i meddelelsen

> Problemer med asp.net får du meget bedre hjælp til i den rigtige gruppe:

> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk