Gl. Frontpageprogram ønskes
Fra : Kofoed

Dato : 13-12-08 02:44

Hej, jeg har en hjemmeside som jeg har lavet i Frontpage. Hvor kan jeg
købe dette program og virker det til Vista og i givet fald også uden
Office pakken?

Hilsen Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-12-08 13:33

Du kan prøve på QXL eller Ebay. Måske nogen har en gammel brugt
version til salg.
Personligt ville jeg anbefale afløseren for Frontpage, Expression Web.
Du kan hente en Demo her:
http://www.microsoft.com/expression/try-it/Default.aspx

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 22-12-08 21:26

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> version til salg.
> Personligt ville jeg anbefale afløseren for Frontpage, Expression Web.

Ups... jeg har lige betilt en maskine med Vista, jeg bruger Frontpage
2003, så jeg vil da også gerne vide om Vista og Frontpage 2003 kan køre
sammen ??
Mvh.
Bent Ole Andersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Charlotte

Dato : 23-12-08 07:30

> Ups... jeg har lige betilt en maskine med Vista, jeg bruger Frontpage
> 2003, så jeg vil da også gerne vide om Vista og Frontpage 2003 kan køre
> [...]

Hej Bent Ole

Ja det kan det sagtens, glimrende, og uden problemer. Det bruger jeg nemlig.

MVH

Fra : Bent Ole Andersen

Dato : 26-12-08 04:49

Charlotte wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Hej Bent Ole
>
> Ja det kan det sagtens, glimrende, og uden problemer. Det bruger jeg nemlig.
>
> MVH

Jeg takker mange gange for svarret
Mvh.
Bent Ole