Placering af tekst i tekstboks
Fra : Børge Laursen

Dato : 12-12-08 21:36

Når jeg indsætter en tekstboks i Frontpage er indsætningspunktet placeret
midt på tekstboksens venstre side.
Hvordan får jeg indsætningspunktet til at stå i tekstboksens øverste venstre
hjørne ?
Man kan vælge venstre justering, centreret justering og højrejustering af
teksten - man kan altså justere teksten i vandret plan. Men hvordan justeres
den i lodret plan ?
Når jeg søger i 'Hjælp' står der, at man skal:

1. Markere tekstboksen,
2. Dobbeltklikke på markeringsrektanglet for tekstboksen og
klikke på fanen 'Tekstboks' i dialogboksen 'Formater',
3. Klik herefter på det sted, hvor teksten skal starte, i boksen
'Ankerpunkt for tekst'.

De 2 første punkter volder ikke besvær, men i punkt 3 vises 'Ankerpunkt for
tekst' ikke. (Der er alene mulighed for at ændre 'Indermargen').
Kan nogen give mig en løsning ?

Venlig hilsen
Børge Laursen