Andet multimedie
bentjuul 3670
Har du en perforeringsmaskine?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-12-08 14:02

Hej

Er der nogen her, som har en A4 perforator?

Jeg overvejer at bygge een, og kunne godt bruge nogle billeder til
inspiration..

Hvis der er nogen der kender et firma, som sælger perforeringshjul, så ville
det også være en hjælp.

Claus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-12-08 15:58

Claus Tersgov wrote:

> Er der nogen her, som har en A4 perforator?

Øh, hvad er relevansen i forhold til denne gruppe? Du skal nok kigge efter
en teknik-gruppe

Erik Ginnerskov

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-12-08 16:29

Erik Ginnerskov skrev bl.a.:

> Øh, hvad er relevansen i forhold til denne gruppe? Du skal nok kigge
> efter en teknik-gruppe

Relevansen er, at folk som laver grafik sandsynligvis også har det tilbehør
og maskiner, som bruges sammen med grafikproduktion. Og den relevans er nok
for mig.

Claus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-12-08 21:07

Claus Tersgov wrote:

> Relevansen er, at folk som laver grafik sandsynligvis også har det
> tilbehør og maskiner, som bruges sammen med grafikproduktion. Og den
> relevans er nok for mig.

Gruppen er stadig lige forkert til det spørgsmål.

Din argumentation svarer til at jeg skulle finde på at spørge om
apacheproblemer i en webdesigngruppe, fordi apache-serveren skal bruges til
web. Men den den rigtige gruppe til det er

Erik Ginnerskov

Fra : Ole V Jensen

Dato : 11-12-08 17:56

Claus Tersgov <nospamnews2@tersgov.dk> wrote:

> Hvis der er nogen der kender et firma, som sælger perforeringshjul, så ville
> det også være en hjælp.

http://www.rich-ebbesen.dk/

kan måske hjælpe dig.

mvh
Ole-J

Fra : Erik Andersen

Dato : 13-12-08 10:07

"Claus Tersgov" <nospamnews2@tersgov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inspiration..
>
> Hvis der er nogen der kender et firma, som sælger perforeringshjul, så

Nu skriver du ikke noget om hvor meget du skal perforere, og det kun er til
bukkestreg eller der skal kunne afrives efter den.
Jeg købte nogle stykker af en lille rulleperforator i Netto for et stykke
tid siden. Jeg tror jeg gav en 30-40 kr. for den. De fungerer udmærket, men
har ret lang skærerille imellem det der ikke bliver skåret. Jeg har
forestille mig at jeg vil slibe lidt flere hakker i hjulet, så skæringerne
bliver kortere. Jeg har ikke udviklet idéen færdig endnu, men har også behov
for sådan en fætter. Jeg bruger den til at lave småproduktion af cd-covere.

Mvh Erik

Fra : Chrille

Dato : 13-12-08 13:24

> [...]
> inspiration..
>
> Hvis der er nogen der kender et firma, som sælger perforeringshjul, så

Måske kan du finde noget her:
http://grafguide.agi.dk/?s=leverand%C3%B8rh%C3%A5ndbogen

Mvh
Chrille