Formular spørgsmål
Fra : Peter

Dato : 04-12-08 14:15

Hej NG!

Er der en eller anden som kan hjælpe mig med nogle spørgsmål vedr. en
formular ?

Kan man validere en formularside med 25 stk. "afkrydsningsfelter" samlet,
således at skal tage stilling til et af spørgsmålene før formularen kan
afsendes ?

Jeg har lavet nogle tests af den foreløbige "prøveversion" og fik disse
meddelelser nederst i e-mailen.
1 forsøg = Send. x: 63 Send.y: 7 E / / 2. forsøg = Send.x: 44 Send.y: 16 / /
3. forsøg = Send.x: 60 Send.y: 10
Hvor kommer disse tal fra. Jeg har ikke set noget sådan i en tidligere
formular jeg har lavet. 63+7 = 70, 44+16 = 60, 60+10 = 70
Kan man ikke undgå det. Få dem fjernet fra formularen.

På forhånd tak!

hilsen Peter