Andet multimedie
bentjuul 3670
At se Jpeg på DVD
Fra : Ove Lissner

Dato : 04-12-08 18:38

Hej allesammen!
Kan man godt se Jpeg billeder på en DVD afspiller, og kan man så bare lægge
dem på et DVD medie, eller skal det være på en CDrom, og skal de ligge i
roden, eller kan man lægge dem i biblioteker???

Bliver meget glad for et brugeligt svar.

På forhånd tak og fortsat god aften
fra
Ove L.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 04-12-08 18:52

"Ove Lissner" <dsl237123@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ligge i roden, eller kan man lægge dem i biblioteker???
>
> Bliver meget glad for et brugeligt svar.

Det afhænger af hvad DVD afspilleren kan om den kan se JPEG filer.
Om de så ligger i en mappe eller bare lagt i roden er ligegyldtigt.
Men ved at ligge dem i mapper kan man soterer dem på forhånd.
F.eks. julen 2008 i en amppe for sig selv. .

Mvh.

Kim

Fra : Ove Lissner

Dato : 04-12-08 19:08

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men ved at ligge dem i mapper kan man soterer dem på forhånd.
> F.eks. julen 2008 i en amppe for sig selv. .

Jamen tusind tak Kim, afspilleren understøtter Jpeg, så nu mangler jeg bare
lige at få at vide, om de må lægges på et DVD medie?

Med venlig hilsen¨
fra
OveL.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 04-12-08 19:50

> [...]
>
> Jamen tusind tak Kim, afspilleren understøtter Jpeg, så nu mangler jeg
> bare lige at få at vide, om de må lægges på et DVD medie?

Ifølge det jeg har kunne finde på nettet så skulle det kunne lade sig gøre.
Det eneste forskel skulle være den plads du har tilrådighed
Jeg har set her
http://da.wikipedia.org/wiki/Dvd
Men nogen hel forklaring har jeg ikke kunne finde.

Kim

Fra : Max

Dato : 04-12-08 19:57

Hej Ove

> Jamen tusind tak Kim, afspilleren understøtter Jpeg, så nu mangler
> jeg bare lige at få at vide, om de må lægges på et DVD medie?

Du kan jo bare prøve, såre enkelt.

--
Mvh Max

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-12-08 20:34

Ove Lissner skrev bl.a.:

> Jamen tusind tak Kim, afspilleren understøtter Jpeg, så nu mangler
> jeg bare lige at få at vide, om de må lægges på et DVD medie?

Det er vel ikke sværere end at brænde en skive?!

Hvis du så endda køber nogle RW skiver, så kan du bruge dem 1000 gange eller
mere...

Der er ikke een eneste her i dette forum, som kan fortælle, hvordan din
maskine opfører sig, og da slet ikke, når du ikke siger en dyt om hverken
mærke eller model nummer.

Claus