AVG Anti-Virus Free Edition 8.0 , opdateri~
Fra : Kim

Dato : 03-12-08 18:18

AVG Anti-Virus Free Edition 8.0 vil ikke opdatere,
vil ikke connecte til deres server
Er jeg den eneste der ikke kan få AVG Free
til at opdatere ?s
Prøvede så at hente dem manuelt på
http://free.avg.com/download-update
jeg tænker her på Windows: 8.0.176 All necessary modules
Er jeg den eneste der ikke kan hente AVG Free
updates manuelt ?
Mvh Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-12-08 19:27

Kim skrev:
> AVG Anti-Virus Free Edition 8.0 vil ikke opdatere,
> vil ikke connecte til deres server

Det er et tilbagevendende problem: De har ikke nok
båndbredde til deres mange brugere. Købeversionen giver vist
adgang til en anden server med en bedre forbindelse, men
ellers er det bare at prøve at opdatere igen, indtil det lykkes.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 03-12-08 22:56

Kim skrev:
> [...]
> på http://free.avg.com/download-update
> jeg tænker her på Windows: 8.0.176 All necessary modules
> Er jeg den eneste der ikke kan hente AVG Free

Jeg har haft samme problem gennem en måneds tid. Nu har jeg droppet AVG
til fordel for Avast!

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-12-08 08:01

Følgende er skrevet af Martin /Helsingør:
> Jeg har haft samme problem gennem en måneds tid. Nu har jeg droppet AVG til
> fordel for Avast!

Me too.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-12-08 15:53

Hej
Kim wrote:
> Er jeg den eneste der ikke kan hente AVG Free
> updates manuelt ?

Virker fint her.

Mvh
Martin

Fra : Erik Olsen

Dato : 04-12-08 20:59

Martin [TMM] wrote:
> Hej
>
> Virker fint her.

Også her.

Ganske vist har jeg enkelte dage haft problemer med at kontakte
update-serveren, men der sker ikke noget ved at springe over
opdateringen en gang imellem.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : T. Knutsen

Dato : 06-12-08 10:31

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i melding

> Også her.

Virker ikke her heller, i går kveld virket det fint.

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-12-08 11:06

T. Knutsen wrote:
> "Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i melding

> Virker ikke her heller, i går kveld virket det fint.

Så prøv igen lidt senere. Det er bare en overbelastning af
update-serveren.

Fra : T. Knutsen

Dato : 08-12-08 18:56

Fant problemet, virker fint nå.

http://free.avg.com/faq.num-1243#faq_1243
1567:
AVG update issue - Invalid update control CTF file
If you receive the "Invalid update control CTF file" message during AVG
update, most probably the update control files are corrupted. In this case
it is necessary to delete these files. During a next attempt to update AVG,
new control files should be downloaded and update process should be
completed without any difficulties. Please kindly follow these steps to
delete mentioned control files:

a.. Download the utility from the link below to your hard drive
deleteupdatefiles.exe
b.. Run the downloaded utility (command line window will appear for a
short time)
c.. Try to update the AVG program