Markedsundersøgelse
Fra : Jeppe Birch Plum

Dato : 02-12-08 01:35

Hej alle

Jeg er en studerende på cand.merc. på CBS i København, som er ved at
lave en lille undersøgelse til et fag på studiet.

Undersøgelsen omhandler det danske marked for websites med
bilannoncer, og henvender sig til brugtbilsejere og potentielle
brugtbilsejere over 18 år, som har brugt onlinemedier i deres søgen
efter brugt bil.

Selve undersøgelsen består af et spørgeskema, som tager 5-10 min. at
besvare. Det kan findes via nedenstående link.

Jeg har brug for besvarelser fra personer med forskellig baggrund og
interesserer, hvilket er hvorfor jeg poster dette opslag her, og ikke
kun i nyhedsgrupper om biler. Alle som er i målgruppen, er mere end
velkomne til at besvare mit spørgeskema.
Indkomne besvarelser vil indgå i min undersøgelse og vil blive
modtaget med kyshånd.

Jeg undskylder ulejligheden og takker mange gange på forhånd for alle
besvarelser.

Med venlig hilsen
Jeppe Birch Plum

Spørgeskema:
http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pNHFqZYGLxctfBAWmFiBQPQ

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-12-08 18:09

"Jeppe Birch Plum (slet MY8MI)" <jbplum@MY8MIgmail.com> skrev i en
meddelelse
> Jeg er en studerende på cand.merc. på CBS i København

Start med at studere reglerne/fundats for grupperne på usenet.

De findes på www.usenet.dk

Her i gruppen nærmer dit indlæg sig kraftigt spam.

Det hører nok mest til i dk.opslag grupperne.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 23:34

Hej
Selvfølgelig vil "man" hjælpe, og det er hermed gjort.

Jeg har besvaret dit spørgeskema i min fritid, så hører det vel under denne
gruppe.

Held og lykke med dit projekt, og jeg er faktisk lidt nysgerrig over
antallet af besvarelser-kunne du oplyse det om en uges tid?
Hilsen
Karsten

"Jeppe Birch Plum (slet 8EMB2)" <jbplum@8EMB2gmail.com> skrev i en
meddelelse news:12281785160.511331541289792@dtext.news.tele.dk...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-12-08 13:53

"Jeppe Birch Plum (slet 8EMB2)" <jbplum@8EMB2gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> bilannoncer, og henvender sig til brugtbilsejere og potentielle
> brugtbilsejere over 18 år, som har brugt onlinemedier i deres søgen

Mon ikke sådan en undersøgelse kan sælges igennem dit firma.

Hvad får du for det?

--
Per