Hvorfor F1 På Asus P2E3
Fra : Stone

Dato : 30-11-08 12:00

Hej har lige sat mit nye bundkort Asus P5E3 Deluxe den skriver når bios er
færdig med at starte op

"Unknow CPU is Detected,Updating Bios is reguired To unleash its full power"
"Press F to Resume"

Kan det passe jeg skal opdatere bios

Fra : Morten Stæhr

Dato : 30-11-08 12:15

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er færdig med at starte op
>
> "Unknow CPU is Detected,Updating Bios is reguired To unleash its full

Ja.
Det er nu ikke så svært :)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-11-08 21:32

"Stone" <Brol@ofir.dk> writes:

> [...]
> færdig med at starte op
>
> "Unknow CPU is Detected,Updating Bios is reguired To unleash its full power"

Jeps. Vær glad for at den ikke bare nægter pure med at starte op
Det oplevede jeg på mit Asus M2NBP-VM bundkort med en opteron cpu i.

Kai