Sereverunderstøttelse
Fra : Kurt G

Dato : 21-11-08 21:45

Hej.

Jeg bruger FP 2003.
Min udbyder understøtter ikke MS Frontpage Serverudvidelser.

Hvad er det, som FP 2003 kan, og som jeg så ikke kan med min udbyder?

Mvh Kurt

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 22-11-08 01:46

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> Min udbyder understøtter ikke MS Frontpage Serverudvidelser.
>
> Hvad er det, som FP 2003 kan, og som jeg så ikke kan med min udbyder?

Hej Kurt
Læs dette link
http://www.a-begynder.dk/frontpage/tutorial/11_frontpage_komponenter.htm

--
Kim S. Wind
Novice på webdesignområdet

Fra : Kurt G

Dato : 22-11-08 11:32

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kim S. Wind
> Novice på webdesignområdet
> Men man bliver aldrig for gammel til at lære.
Tak for linket, det forklarede det meste.

Mvh Kurt (OZ8HX/OZ2KG)

Fra : Kurt G

Dato : 23-11-08 16:34

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min udbyder understøtter ikke MS Frontpage Serverudvidelser.
>
> Hvad er det, som FP 2003 kan, og som jeg så ikke kan med min udbyder?

Et spørgsmål yderligere:
I FP 2003 er der i hver folder en folder ved navn "_vit_cnf".
Hvis udbyderen ikke understøtter MS Frontpage Serverudvidelser, behøver mn
så overføre disse til serveren?
Mvh Kurt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-08 18:09

Nej, Hvis du bruger Frontpages Publish funktion vil de ikke blive
uploaded.

Regards Jens Peter Karlsen.