Script til at låse billedet
Fra : Anette Frandsen

Dato : 25-11-08 21:37

Jeg har lavet julesiden
http://www.jul.jesa-net.dk/
Den er stadig under udbygning

Men problemerne er lige nu:
1. Når jeg går ind under julekalenderen:
http://www.jul.jesa-net.dk/jul.html
Vil jeg gerne have selve kalenderen åbner sig i et ny vindue
(popup), men hvordan gøres det pænest?

2.Denæst ville jeg gerne have at, når man trykker på feks. låge
et (Den eneste der virker endnu), så åbner siden sig i den
originale side og lukker kalenderen automatisk, men kan man det?
Lige nu åbner siden sig i samme, men nu virker stylen ikke,
hvorfor... har skrevet hele koden til placeringen af den.

3. Hvordan låser jeg lågerne, så de kun åbner dig på den rigtige
dato?

Håber der er nogen der har overskud og kan hjælpe!

NB! Spørgsmål tre er det vigtiste

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-11-08 23:45

Anette Frandsen skrev:
> [...]
> 1. Når jeg går ind under julekalenderen:
> http://www.jul.jesa-net.dk/jul.html
> Vil jeg gerne have selve kalenderen åbner sig i et ny vindue

Det gør det jo nu, så hvis der er noget i vejen med det
må du skrive funktionen om.

> [...]
> Lige nu åbner siden sig i samme, men nu virker stylen ikke,
> hvorfor... har skrevet hele koden til placeringen af den.

????

> 3. Hvordan låser jeg lågerne, så de kun åbner dig på den rigtige
> dato?
>
> Håber der er nogen der har overskud og kan hjælpe!
>
> NB! Spørgsmål tre er det vigtiste

Der er tre udkommenterede linjer i scriptet, der ordner
problem 3.

Jørgen Farum Jensen

Fra : Kim Emax

Dato : 04-12-08 00:15

On Nov 25, 11:44 pm, Jørgen Farum Jensen <jfjen...@yahoo.dk> wrote:

> ????

mon ikke det er noget parent hun er ude efter? Altså ramme det vindue,
der har linket til popup vinduet og samtidig lukke popup vinduet?

Kim Emax