Andet multimedie
bentjuul 3670
makro til Acrobat ?
Fra : Bjørn

Dato : 26-11-08 20:05

Jeg har brug for en makro til Acrobat 9 der gør det muligt at ændre
properties i pdffiler på to punkter. Jeg skal have sat mit navn ind i
Description/Author og ændret Initial View/Page Layout til Single Page.
Jeg har - rigtigt - mange pdffiler og de skal alle ændres på præcis de
to punkter. Jeg har forsøgt at skrue en makro sammen i Acrobat, men for
at der er noget ved det, skal den kunne eksekveres blot ved at filen
åbnes og der så trykkes et shortcut. Jeg har ikke kunnet hitte ud af at
lave det - er der nogen der har gode forslag til hvordan det kan gøres?

Kh
Bjørn