Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign til .jpg
Fra : Paw Jeppesen

Dato : 23-11-08 18:45

Hej Gruppe

Jeg har lavet en "kolage" med forskellige billeder og grafik i Indesign, som
jeg ønsker at få lavet som et billede hos en fotohandler. Jeg kan eksprotere
som .jpg fra Indesign, men det bliver kun som 72 dpi, hvilket jo er for lidt
til et billede.
At lave det i Photoshop er ikke en mulighed, pga. forskellige
omstændigherder.
Hvad gør jeg?

På forhånd tak for hjælpen.

Vh.

Paw J

Fra : Ole V Jensen

Dato : 23-11-08 19:00

Paw Jeppesen <paw_jeppesen@varmpost.com> wrote:

> Jeg kan eksprotere
> som .jpg fra Indesign, men det bliver kun som 72 dpi, hvilket jo er for lidt
> til et billede.

Når jeg eksporterer til jpg fra InDesign, så kan jeg da selv vælge
opløsningen.

Hvilken version brger du?

mvh
Ole-J

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 23-11-08 19:52

"Ole V Jensen" <not@available.dk> skrev i meddelelsen

> Når jeg eksporterer til jpg fra InDesign, så kan jeg da selv vælge
> opløsningen.
>
> Hvilken version brger du?

Jeg bruger cs2..
Underligt, når jeg eksporterer får jeg ikke muligheden for at vælge dpi..

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 23-11-08 19:59

"Paw Jeppesen" <paw_jeppesen@varmpost.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> jo er for lidt til et billede.
> At lave det i Photoshop er ikke en mulighed, pga. forskellige

Eksporter som eps og brug Photoshop eller andet grafikprogram til at gemme
din eps som jpg fil.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - JULEGAVER overstået i en fart!

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 23-11-08 20:34

".°o.O Thomas O.o°." <flash4@it.invalid> skrev i meddelelsen
> "Paw Jeppesen" <paw_jeppesen@varmpost.com> skrev i meddelelsen
>
> Eksporter som eps og brug Photoshop eller andet grafikprogram til at gemme
> din eps som jpg fil.

SUPER; Det gjorde tricket.

Mange tak for hjælpen

Vh.