Fremstilling af aluminiumsplade
Fra : Linde

Dato : 17-11-08 22:52

Hej

Mon nogen ved, hvor jeg kan få skåret og boret en lille (50x100x6mm)
aluminiumsplade, måske som et lille frokostprojekt eller noget...der er
naturligvis behørig kompensation

Mvh
Linde

Fra : Martin Bak

Dato : 13-12-08 15:47

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Mon nogen ved, hvor jeg kan få skåret og boret en lille (50x100x6mm)
> aluminiumsplade, måske som et lille frokostprojekt eller noget...der er
> naturligvis behørig kompensation

Sikkert på et maskinværksted, men vi ved jo ikke engang hvor i landet du
havde tænkt dig at nævnte fusk skulle udføres...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Linde

Dato : 21-12-08 13:31

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> Sikkert på et maskinværksted, men vi ved jo ikke engang hvor i landet du
> havde tænkt dig at nævnte fusk skulle udføres...

Sandt. Men pladen er ikke større end at den kan sendes som alm storbrev, så
derfor. Hele landet må gerne byde ind på denne entreprise

Mvh
Linde