Spille skak online
Fra : Ulrik

Dato : 16-11-08 17:08

Hej

En af mine venner og jeg, vil gerne spille skak sammen, men da hun er
fra udlandet, ses vi ikke så tit!
Derfor søger vi et site, hvor vi kan gå ind og se stillingen samt
foretage vores træk.

Hvad kan I anbefale?

Mvh
Ulrik

Fra : Gamle

Dato : 16-11-08 19:40

Ulrik wrote:
> [...]
> fra udlandet, ses vi ikke så tit!
> Derfor søger vi et site, hvor vi kan gå ind og se stillingen samt

Prøv at kigge hér http://www.eskak.dk/
Ellers søg på google med netskak

Mvh.
Torben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-11-08 20:01

Ulrik skrev:

> En af mine venner og jeg, vil gerne spille skak sammen, men da hun er
> fra udlandet, ses vi ikke så tit!
> Derfor søger vi et site, hvor vi kan gå ind og se stillingen samt
> foretage vores træk.

Jeg har ingen som helst erfaring.

Jeg fandt en oversigtsside her:

   http://www.abcsiden.dk/katalog.aspx?m=6&k=248

og derfra denne side der ser ud til at kunne det du spørger om
(helt utestet):

   http://www.letsplaychess.com/chessclubs/asplogin.asp

--
Bertel

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-11-08 16:35

"Ulrik" <you.dont@need.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> udlandet, ses vi ikke så tit!
> Derfor søger vi et site, hvor vi kan gå ind og se stillingen samt foretage

Jeg kan anbefale http://www.yourturnmyturn.com/, ikke blot til skak, men
også til en masse andre 2-personers spil, heraf flere fra Kosmos serie.

Lars