Baggrundsbillede
Fra : Peter

Dato : 14-11-08 11:56

Hej NG?

Jeg har et problem med et baggrundsbillede. Er der en eller anden som kan
hjælpe mig ?

Det drejer sig om et billede som skal indsættes som baggrund til noget
tekst. Vælger jeg "indsæt som baggrund" fylder den hele skærmen uanset
skærmopløsning, men det sted på hjemmesiden hvor billedet skal placeres, er
lavet i en tabel 603 x 437. Jeg har tilpasset billedet til denne størrelse,
men når jeg indsætter billedet i FrontPage erstatter alt andet i tabellen og
det var jo ikke det der var meningen. Er det muligt at få billedet ind som
baggrund til den bestående tekst. Hvordan gør man ?

hilsen
Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-11-08 14:06

I egenskaber for tabellen vælger du baggrundsbilledet du vil bruge.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Peter

Dato : 14-11-08 21:36

Tak for hjælpen!