Fjerne kanter
Fra : Tommy Hansen

Dato : 14-11-08 01:51

Hej
Jeg har et lille problem. Hvordan laver jeg
de kanter der inddeler siden her i 3 usynlige ?
http://www.paraworld.dk/

Vh
Tommy

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-11-08 04:20

Du kan bruge frameborder="none". Det vil virke i IE og måske andre
browsere.
Du bør dog overveje et mere moderne layout. Der er mange ulemper ved
at bruge frames.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-11-08 01:59

> Du kan bruge frameborder="none". Det vil virke i IE og måske andre
> browsere.
> Du bør dog overveje et mere moderne layout. Der er mange ulemper ved
> at bruge frames.
>
> Nu er det ikke min side, men jeg har en efter samme princip.
>Jeg syntes det så rart, at lige meget hvor meget du scroller,
>kan du altid komme videre ude i menuen til vesntre og skal
>ikke scolle flere sider op for at finde menuen
>Kan noget lignende laves uden rammer ?

Vh
Tommy

Fra : AN

Dato : 16-11-08 23:20

Hej Tommy

Enkelt højre klik på rammen, vælg rammeegenskaber, vælg så rammeside og
fjern "v" i vis kanter.

Hilsen Axel

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-11-08 02:00

"AN" <an@spam.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tommy
>
> Enkelt højre klik på rammen, vælg rammeegenskaber, vælg så rammeside og
> fjern "v" i vis kanter.
>
> Hilsen Axel

Tak for hjælpen

Vh