Ændring af eksternt stylesheet med Javascr~
Fra : Phecdaret

Dato : 15-11-08 09:01

Hej alle,

Jeg ønsker at ændre "width" for en div-klasse i et ekstern
stylesheet på baggrund af nogle beregninger i php. Kan dette
gøres med Javascript? Jeg har stillet samme spørgsmål i
php-gruppen (hvor ændringen bare foretages med php). Jeg er
egentlig ligeglad med, om det er php eller javascript, bare det
kan lade sig gøre :)

Mvh Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 15-11-08 14:26

Phecdaret skrev:
> [...]
> php-gruppen (hvor ændringen bare foretages med php). Jeg er
> egentlig ligeglad med, om det er php eller javascript, bare det

Artiklen
http://webdesign101.dk/design/styleswitch.php
beskriver en JavaScript-drevet metode til
dette.

Jørgen Farum Jensen

Fra : Phecdaret

Dato : 17-11-08 18:03

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Artiklen
> http://webdesign101.dk/design/styleswitch.php
> beskriver en JavaScript-drevet metode til
> dette.

Perfekt - den læser jeg. Det er luksus for os med de artikler på din
hjemmeside ;)