Andet multimedie
bentjuul 3670
Kan jeg åbne InDesign CS3 filer med InDesi~
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-11-08 10:41

--
><///°> Torben

Fra : Jan Hovard

Dato : 16-11-08 13:52

Nej det kan du ikke.

---JanH

3140 Abildgaard wrote:

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 16-11-08 16:41

...er der så nogen der har en ide til hvordan man så åbner cs3 med cs2? eller
er der ingen muligheder?
Vi har dog en "workaround" på arbejde.

Hvis vi modtager CS3, får vi dem ofte som PDF, som vi så kan åbne med
illustrator, hvilket dog er lidt af en uholdbarløsning...

Vh.

Paw J

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-11-08 16:56

Jan Hovard skrev bl.a.:

> Nej det kan du ikke.

Jo, det kan man godt. Men er der brugt nye parametre er det ikke med, og man
får en fejlmeddelelse.

Jeg har CS3 på min laptop og CS på min videomaskine.

Claus

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 17-11-08 09:42

Claus Tersgov wrote:

> Jo, det kan man godt. Men er der brugt nye parametre er det ikke med,
> og man får en fejlmeddelelse.

Nå, nu fik jeg selv testet. En skabelonside/template, der åbnet og gemt fra
CS3, kan ikke åbnes i CS2 - selv om der ikke er foretaget ændringer i
indhold. Finurlige løsninger med at gemme i andre formater er desværre et
nogo, da det netop er en skabelonside, der anvendes for at have adgang til
samme afsnits, teg- og objektformater hver gang.

Fra : Ole V Jensen

Dato : 16-11-08 17:51

3140 Abildgaard <FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote:

> --

Så skal de gemmes som inx-filer, som er en eksportmulighed i CS3.

Der kommer sikkert nogle problemre alt efter hvad der er lavet i CS3,
men det er da et forsøg værd.

mvh
Ole-J

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-11-08 15:38

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev i meddelelsen

Som andre skriver, så kan du i CS3 gemme dit dokument som inx fil, og så
forsøge at åbne det i CS2 - men mine erfaringer er, at det skal være meget
simple dokumenter for at det fungerer som man forventer

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - få overstået JULEGAVERNE i en fart