Detekter alle key-events fra X
Fra : Kasper Johansen

Dato : 10-11-08 22:43

Hej gruppe.

Jeg sidder og forsøger at lave en hotkey-applikation. Jeg forsøger at
"fange", hvilke taster der bliver trykket på i X.

Min kode kan se på følgende link (pastebin):
http://pastebin.com/m163465ee

at fange resten?

Maskinen jeg udvikler på kører Ubuntu 8.10 - gcc 4.3.2.

Kasper Johansen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 10-11-08 22:55

On 2008-11-10, Kasper Johansen <kaspernj@gmail.com> wrote:
> [...]
> http://pastebin.com/m163465ee

> at fange resten?
>

> Maskinen jeg udvikler på kører Ubuntu 8.10 - gcc 4.3.2.

Kører hotkeys ikke nu om dage via evdev og hal/dbus ?

/Sune