Sandløber
Fra : www.tsp-photo.com

Dato : 28-10-08 08:56

Hejsa.

Ville lige bidrage med dette billede som er taget Lørdag morgen.

http://www.tsp-photo.com/2008-10-25/sanderling.html

Jeg håber I kan lide det.

MVH
Thomas

Fra : SørenH

Dato : 28-10-08 11:26

www.tsp-photo.com skrev:
> Hejsa.
>
> Ville lige bidrage med dette billede som er taget Lørdag morgen.

> [...]
Rigtig flot billede, især når man tænker på hvor hurtigt den bevæger sig
når den søger føde, så du har været hurtig på aftrækkeren.
Den sidder jo ikke stille som nogen af de kropsduer du har fotograferet
i vandkanten
SørenH

Fra : www.tsp-photo.com

Dato : 30-10-08 08:45

"SørenH" <soren@FJERNhelefamilien.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når den søger føde, så du har været hurtig på aftrækkeren.
> Den sidder jo ikke stille som nogen af de kropsduer du har fotograferet i

Takker for ordene, Søren, nej, den fiser lidt rundt i forhold til, men det
kan de andre kropsduer nu også sagtens gøre

MVH
Thomas

Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 30-10-08 00:08

Hej Thomas.

Alle tiders billede.

Hvordan pokker har du nået det?
Skarphedsdybden er ikke stor på den afstand, hvilket giver en fin uskarp
baggrund men også gør fokuseringen rigtig vanskelig, specielt når fuglen
ikke står stille.
Jeg er imponeret.

mvh Jesper

Fra : www.tsp-photo.com

Dato : 30-10-08 08:46

"Jesper Wolf Jespersen" <Ingen@overhovedet> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skarphedsdybden er ikke stor på den afstand, hvilket giver en fin uskarp
> baggrund men også gør fokuseringen rigtig vanskelig, specielt når fuglen

Takker for ordene, Jesper. En hurtig fokus skal man aldrig kimse af, og så
var jeg heldig her, at den lige var lidt i ro og løb nærmest i et plan, så
det var til at have med at gøre. Det sværeste synes jeg er de pludselige
start og stop de laver, panoreringen fortsætter ofte et stykke forbi fuglen.

MVH
Thomas