Asus MOBO til i7
Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-11-08 13:18

Hvorfor kan man ikke finde et 1366 pins chip sæt på asus.com
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3

Der er et enkelt bundkort til denne processor på edbpriser.dk - men
jeg kan ikke finde det på asus.com

Fra : Morten Stæhr

Dato : 04-11-08 14:56

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:tue0h41p7k7pkkvmlpa6p61u2cg8jcenn1@4ax.com...
> Hvorfor kan man ikke finde et 1366 pins chip sæt på asus.com
> http://www.asus.com/products.aspx?l1=3
>
> Der er et enkelt bundkort til denne processor på edbpriser.dk - men
> jeg kan ikke finde det på asus.com

Nok fordi X58 ikke officielt er lanceret endnu, skulle dog være op over

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-11-08 13:04

On Tue, 4 Nov 2008 14:56:21 +0100, "Morten Stæhr"
<netromrheast@hotmail.com> wrote:

>Nok fordi X58 ikke officielt er lanceret endnu, skulle dog være op over

Kaldes de mobo for X58?

Og hvorfor kan man så se et enkelt på edbpriser.dk?!?!?

Fra : Morten Stæhr

Dato : 05-11-08 18:21

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:mo23h4lgdmrd3a0o6fshfirpf0t9uh75d1@4ax.com...

> Kaldes de mobo for X58?
>
> Og hvorfor kan man så se et enkelt på edbpriser.dk?!?!

Forkert formulering fra mon side. X58 biudkort er skam ude i handel, b.l.a
har shg dem på lager.Hvorfor de ikke er på asus hejmmeside skal jeg lade
være usagt.Men så vidt jeg ved er CPU'er (socket 1366) , endnu ikke på
markedet.