Outlook 2003: Flytte mails m.v. til en ny ~
Fra : Ukendt

Dato : 02-11-08 13:43

Jeg håber, at en har et tips til, hvordan man flytter alle sine mapper og de
mails som er i dem, fra en pc til en anden.

Mit 'problem' er, at jeg har fået en ny pc, og på den vil jeg meget gerne
have alle de eksisterende 'gamle' mails og mapper, så jeg helt kan 'skrotte'
den gamle pc.

På forhånd tak.

Knud S.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 02-11-08 18:28

"KnudS" <ks9000'a'hotmail> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Mit 'problem' er, at jeg har fået en ny pc, og på den vil jeg meget gerne
> have alle de eksisterende 'gamle' mails og mapper, så jeg helt kan

Du skal have fat i din -Outlook.PST- fil gem den på en CD eller USB Stick /
Disk
I vista ligger den normalt her C:\Users\DIT
NAVN\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Den ligger vist samme sted i XP
Du skal kunne se skjulte filer
Så vælger du Importer i Outlook på den nye Pc

--
venlig hilsen
Bc

Fra : post@shopnord.dk

Dato : 12-11-08 02:50

> [...]
> Den ligger vist samme sted i XP
> Du skal kunne se skjulte filer
> Så vælger du Importer i Outlook på den nye Pc

Hej - og tak for tipset.

Jeg fandt filerne og kopierede dem via en ekstern harddisk.

Så nu er det på plads.

1000 tak for hjælpen

//KnudS